woensdag 1 juni 2011

Day 3 / A song that makes you happy

Kijk, dit vind ik nou een leuke titel! Tijd om een naam te noemen van iemand die eigenlijk bij elke dag wel een plaatsje verdient .. want zeg nou zelf, Bruno Mars heeft écht voor iedere bui een nummer hè? hihi. Bij de blog van vandaag heb ik gekozen voor The Lazy Song .. echt, hoe vreemd is het, dat één liedje, of één persoon, je humeur zo kan beïnvloeden?

Het nummer zelf maakt mij al vrolijk .. lekker meezingen [lees: poging tot. De ramen springen nog net niet uit de auto, maar hé, niemand die me hoort!] & de apen [& dhr. Mars himself natuurlijk] weten iedere keer weer een lach op m'n gezicht te toveren, ik hou ervan! :)

Voor iedereen die deze blog leest .. & toevallig even in een dipje zit, de clip staat hieronder, ik durf te wedden dat je humeur hier van opknapt! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten