dinsdag 31 mei 2011

Day 2 / Your least favorite song.

In tegenstelling tot de vorige blog, schoot me bij deze titel wel een liedje te binnen. Ik ga geen lange blog schrijven, want ik heb niks zinnigs over dit nummer te vertellen. Een aantal jaren geleden [voelt kort, maar volgens mij is het serieus al heeel lang terug] waren er 2 jongens met dé [foute, vond ik dan [a] haha] zomerhit van het jaar. Toppertje van een nummer! ahum.

Doe mij een toppertje en een breezer ananas,
En doe er ook maar een dubbele wiskey bij ..
Want vanavond gaan alle remmen los,
En we dansen en springen, zijn zo blij!
Guillermo & Tropical Danny / Toppertje

Het is misschien een top nummer om op los te gaan in de kroeg, maar nee, ik sla 'm over! 
Dit nummer krijgt van mij de eerste plaats in mijn lijst ‘minst favorite liedjes’ .. Gefeliciteerd jongens! ;)

2 opmerkingen:

  1. Nou inderdaad! Als 1 fout liedje bestaat is het deze wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kwetst me Tirza. En Lisanne, jij ook.
    Man, dit doet pijn. [Kidding!]

    Hihi! Ik hou van dit nummer!

    BeantwoordenVerwijderen