dinsdag 28 juni 2011

Day 27 / A Song That You Wish You Could Play

Zoals in mijn vorige blog al gezegd was, is piano mijn grote liefde .. dus die ga ik hiervoor gebruiken. Ik ben nu heel hard [voor zover dat gaat met stage/werk/herkansingen/noemmaarop] aan het oefenen met een nummer uit de Franse film; Amèlie. Dit is een film waarbij je eigenlijk niet mag knipperen, want dan snap je ‘m al niet meer. Als je hem snapt & goed volgt, is het een hele leuke film! Aanradertje!

Het nummer heet Comptine d'un autre été:  l'après midi. Ja, zeg dat maar eens luid op [wedden dat jullie het nu allemaal hebben geprobeerd? ;)] Anyway, dit is zo’n nummer die je wel kent, maar waarvan je waarschijnlijk de titel niet van kende .. dus bij deze! Op piano is hij vriiij lastig [vooral dat snelle, pff!], een echte uitdaging dus. Ik vind ‘m zo mooi! Dus dat komt vast goed :)

Onderstaand filmpje is niet van Amèlie, het is een korte film .. maar het is hetzelfde liedje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten