woensdag 8 juni 2011

Day 10 / A Song That Makes You Fall Asleep

Is het raar, als ik me nu af vraag hoe ik deze titel op moet vatten? [blijkbaar niet, want ik las vandaag andere blogs & daar ontstond dezelfde vraag, haha!] Want volgens mij kan het op 2 manieren.

Of, het liedje is zo mooi, dat je helemaal wegdroomt .. óf, hij is zo ontzettend saai & slaapverwekkend, dat je in slaap valt .. Ik ga vandaag voor de eerste, want die andere vind ik niet zo leuk, haha.

Ik heb gekozen voor River Flows In You van Yiruma. Een nummer dat sommige mensen misschien kennen van Twilight [als we YouTube zouden moeten geloven .. want het hele nummer komt niet voor in Twilight]. Ik vind het één van de mooiste pianonummers die er gemaakt is, en ik kan er echt uuuren achter elkaar naar luisteren .. zo ook als ik in mijn bed lig, te wachten tot ik in slaap val, omdat de wekker de volgende dag om 5.45 weer gaat .. Perfect toch? haha.

Luister & geniet!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten