zaterdag 18 juni 2011

Day 20 / A Song That You Listen To When You’re Angry

De laatste keer dat ik boos was, was vorige week [zo klinkt het alsof ik bijna iedere week boos ben, is niet zo hoor! haha]. Ik word niet gauw boos, maar vorige week had ik het écht gehad. Ik ben toen naar boven gegaan om piano te gaan spelen .. zodat ik alles even kan vergeten.  Maar aangezien dat meer om het piano spelen ging, en niet om het liedje zelf, was het stuk hiervoor even .. bijzaak. Geen interessante info, haha.

Als ik boos ben moet ik sowieso geen langzaam/emotioneel liedje luisteren, want dan wordt mijn humeur er echt niet beter op .. Daarom kies ik voor New Soul, van Yael Naim. Het is bijna meer ‘ge-lala-lalala-, dan tekst, maar daarom is ie zo grappig &leuk om mee te zingen [want daar knapt je humeur wel een klein beetje van op].



Geen opmerkingen:

Een reactie posten