donderdag 2 juni 2011

Day 4 / A Song That Makes You Sad

Een liedje dat je verdrietig maakt .. Ook hier passen stiekem weer heel veel liedjes bij, maar ik heb vandaag gekozen voor Only Time, van Enya.

Ik wil eigenlijk de hele songtekst wel plaatsen, omdat hij zo mooi is .. maar dan wordt de blog zo lang, haha, dus vandaar een klein stukje :)

Who can say where the road goes, where the day flows .. only time
And who can say, if your love grows, as your heart chose .. only time
Enya / Only Time

Hier zit zoveel waarheid in .. ze zeggen altijd, de tijd zal het leren. Maar dat is ook echt zo, let maar op.

De reden dat ik verdrietig wordt van dit nummer .. is omdat ik hem aan het luisteren was, toen ik te horen kreeg dat mijn oma was overleden .. En nu kan ik niet anders dan daaraan denken als ik dit nummer luister. Het is dus niet eens heel erg de tekst die me verdrietig maakt [nou ja, wel een beetje] maar de melodie, de herinnering .. alles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten