zondag 5 juni 2011

Day 07 / A Song That Reminds You Of A Certain Event

Ik ga het deze keer kort houden, want er staat nog een training van 1,5u op ’t programma! Vandaag een liedje dat jou herinnerd aan een bepaald .. iets, haha.

Ik heb gekozen voor het nummer dat een héleboel mensen liet mee zingen & compleet uit hun dak liet gaan, en waar na het einde, een applaus volgde .. dat kippenvel bezorgde bij iedereen. Ik heb het over de Wham-medley van Nick en Simon, tijdens hun optreden in Ahoy!


Ik was erbij .. en het was echt ontzettend gaaf! We hebben heel erg ons best gedaan met het applaudisseren, met als gevolg >  10 lagen kippenvel én het langste applaus ooit gemeten in Ahoy. Nou, dat hebben we goed gedaan toch? haha. Maar het was zo verdiend en gegund, echt, ik zou die dag zo weer over doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten