zaterdag 4 juni 2011

Day 6 / A Song That Reminds You Of Somewhere

Wauw. Zoveel! Hallo? .. Als ik ergens ben geweest waar een bepaald nummer is gedraaid, en ik hoor dat nummer daarna weer? Moet ik vaak meteen daaraan denken.

Het is misschien een beetje raar [of nou ja, raar, waarom raar .. als ik het mooi vind dan .. wacht. Ik praat tegen mezelf. Never mind.] maar ik ga voor een nummer dat weinig mensen kennen. Denk ik.


Ludovico Einaudi / Passagio

Sinds oktober 2010 zit ik op pianoles, en toen ik daar voor de eerste keer kwam, heeft mijn lerares me even laten horen dat ze conservatorium heeft gedaan  & écht piano kan spelen. She blew me away .. wauw! Als je naast zo’n persoon zit, en haar vingers zo snel en soepel over de piano ziet gaan, en dan het geluid .. echt, ik kan daar zo van onder de indruk raken .. Zo ook bij dit nummer dus!

Ik kan hem nu zelf ook spelen [je moet niet te precies luisteren, maar hé, ik herken het liedje erin ;)], dus ik was helemaal happy, hihi! Blijf het een prachtig nummer vinden .. & aangezien dat het eerste pianonummer was wat ik daar heb gehoord, doet hij me aan mijn pianolessen denken! Tijdens piano spelen & de lessen is dat écht het enige waarop ik gefocust ben .. heerlijk gevoel.

ps. Ik moet er wel bij zeggen, dat hij mooier is als je hem 'live' hoort, of er echt bij zit wanneer hij gespeeld wordt :)

1 opmerking:

  1. Ik hou van pianospel :).
    Top dat je 't doorzet! Ik heb 't een halfjaar volgehouden, haha.

    BeantwoordenVerwijderen