maandag 6 juni 2011

Day 08 / A Song That You Know All The Words To

Een nummer waarvan je alle woorden kent .. één nummer maar? Weet je, dat vind ik zo raar hè. Op school krijgen we de hele dag theorie, en dat gaat bij mij het ene oor in, en het andere bijna meteen weer uit .. Maar zodra ik een liedje een paar keer luister, zit die tekst gewoon in mijn hoofd! Waarom heb ik dat nou niet met school .. zou het leven een stuk makkelijker maken, haha.

Anyway, nu moet ik natuurlijk kiezen .. Een nummer van Nick & Simon is zo standaard [al heb ik ze in de afgelopen blogs nog niet eens genoemd, een wonder!], daarom kies ik voor onderstaand nummer.

It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now ..
Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now ..
And I don't know how I can do without, I just need you now ..
Lady Antebellum / Need you now

     

De reden dat ik deze tekst uit mijn hoofd ken, is waarschijnlijk omdat hij grijs gedraaid is op de radio. Meestal vind ik een nummer dan al niet leuk meer, maar deze blijf ik mooi vinden! :)
En waarom hij mij niet verveeld? MakeBelieve heeft er een cover van gemaakt, op 3FM, dus voor de afwisseling luister ik die versie ook heel vaak, stiekem vind ik hem dan nog mooier. Hij is live [en niet overal de juiste toon, maar hé, da's menselijk toch?] .. en gewoon .. MakeBelieve [ik heb die versie er ook maar eventjes bij gezet, voor het geval jullie heel nieuwsgierig zouden worden].

1 opmerking:

  1. Ik hou van dit nummer! De versie van Lady Antebellum vind ik niet zo tof, ben het nummer pas leuk gaan vinden nadat ik hem van Lisa Lois & Jan Dulles heb gehoord. MakeBelieve doet 't ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen