dinsdag 28 juni 2011

Day 25 / A Song That Makes You Laugh

Ik durf hem hier bijna niet neer te zetten .. Weet je wat? ik ga het ook gewoon niet doen. Je mag ‘m zelf opzoeken.

Ik hoorde van dit liedje toen Nick en Simon er een paar vragen over hadden beantwoord, en nadat ik het nummer [nou ja, de eerste minuut .. en dat was al lastig] had geluisterd, heb ik respect voor ze. Ze blijven zo serieus! Was mij niet gelukt :’)

In de categorie 'Zanger Rinus' [@Ellen; echte Rinus! ;)] kreeg ik toen ik hem zag, woorden ‘wtf’ in mijn hoofd, en ‘dit gaat te ver’. Want dat gaat het serieus. Beter zoek je hem niet op, als je vanavond nog wil slapen.

Waarom hij bij deze titel staat? Ik moest stiekem lachen omdat ik het zo erg vind. Sorry.

De Stoopjes / Achtbaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten