vrijdag 3 juni 2011

Day 5 / A Song That Reminds You Of Someone

Ik zou nu ieder liedje van Taylor Swift bij langs kunnen gaan, je weet wel, al die liedjes over jongens? Juist. Die periode heb ik ook heeel even [oke, te lang, ahum] gehad. Het enige dat ik deed was nummers van Taylor Swift luisteren, want serieus ieder liedje kon ik aan ‘hem’ linken.

Of het nou ging over z’n mooie ogen, of ‘you belong with me’, terwijl hij inderdaad een ander meisje had. Verschrikkelijk .. je snapt het wel.

Anyway, wat ik wou zeggen. Ik heb hier al teveel tijd in gestoken, dus ik ga mijn blog hier niet aan wijden. En .. ja. Too late. Aangezien de helft er al over gaat.

Maaarr, een liedje waarbij ik wel aan iemand denk. Meerdere personen zelfs, is Set Fire To The Rain, van Adèle. Samen met vriendinnen op school konden we daar zo hard mee zingen [‘zingen’, zie je het voor je? De kantine liep spontaan leeg], en aangezien ik nu op stage ben en daarna afgestudeerd ben [ik loop even op de feiten vooruit, we blijven positief!] heb ik geen lessen samen meer met mijn meiden .. Vandaar dit nummer, beetje ons liedje! :)




Ps. Stel hè, over het crush-gedeelte, stel, dat een jongen dit zou lezen .. waar ik niet vanuit ga, aangezien de link verder nergens staat, maar stel .. als je dit leest; dit richten jullie dus aan! Nee grapje. Even serieus: je verplaatst je voor deze keer maar even in een meid.

2 opmerkingen:

  1. Jongens moesten inderdaad eens weten wat ze aanrichten.. Pfff.. Haha.

    Set Fire to the Rain is inderdaad een HEEEERLIJK mee'zing'-nummer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, droogkloot. Haat aan mannen ;) *de meesten, niet aan de mijne ;)*

    BeantwoordenVerwijderen