dinsdag 14 juni 2011

Day 14 / A Song That No One Would Expect You To Love

Allereerst .. ik ben dus echt keihard aan het falen nu. Ik loop 3 blogs achter! Nou ja, dan maar 3 in één keer, ssshht!

Een nummer waarvan niemand zou verwachten dat ik het leuk zou vinden. Mijn vader heeft in de auto een cassettebandje [weten jullie nog wat dat is? Zo’n plat dingetje met een tape erin? Hoe ouderwets] met allemaal vrij oude muziek erop. Zo ook Nah Neh Nah, die we nu kennen door Milk & Sugar & Vaya Con Dios, terwijl het origineel op ons cassettebandje stond, en ik die dus al bijna uit m’n hoofd kende, grappig is dat. Anway, ik dwaal af. Ik wou het hebben over Demis Roussos. Ik denk .. vrij onbekend bij jullie, aangezien de beste man [hoe toevallig] morgen 65 wordt!

Ik ken niet heel veel nummers van hem, maar twee ervan staan op het cassettebandje [én ik ben sinds 2 weken in bezit van een LP van ‘m! Hoe hip is dat, haha]. Het nummer dat ik kies, heet Rain and Tears, en is echt .. heel mooi.

Rain and tears, are the same,
but in the sun,
you've got to play the game ..

When you cry in winter time,
you can pretend,
it's nothing but the rain ..
Demis Roussos [Aphrodite’s Child] / Rain and Tears


ps. Ik heb nu een nummer gekozen dat best oud is .. en dat het daarom niet verwacht wordt bij mij, maar als ik moest kiezen voor een nummer dat niet bij mij past omdat het toevallig geen Nick & Simon of Bruno Mars is, haha .. dan zou ik kiezen voor een nummer van All Time Low of Acceptance, rockbandjes! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten