donderdag 14 juli 2011

Day 28 / A Song That Makes You Feel Guilty

Best erg, maar ik was dit eigenlijk alweer een beetje vergeten .. Of nou ja, vergeten? Dat is niet het goede woord. Wel aan gedacht, maar er niet zoveel mee gedaan. Waarschijnlijk omdat ik bij de laatste 3 zo gauw ook niet iets kon verzinnen .. Het was Linda die me er nu toe heeft gezet deze challenge nog eeeven af te maken, hihi! :) [& daarbij staat er ook een nieuwe challenge te wachten!]

Een liedje waarover je jezelf schuldig zou kunnen voelen .. ik weet het écht niet. Is dit net zoiets als guilty pleasure? I don’t know. En dat is ook even de reden dat ik nu maar gewoon een nummer kies .. een nummer dat ik op dit moment helemaal grijs draai. Wát een tof nummer. En de tekst ook, gewoon .. mooi.

My heart's a stereo,
it beats for your, so listen close ..
Hear my thoughts in every note.

Make me your radio,
turn me up when you feel low ..
This melody was meant for you,
just sing along to my stereo ..
Gym Class Heroes & Adam Levine / Stereo Hearts

1 opmerking:

  1. Een liedje waarbij je je schuldig voelt is niet echt hetzelfde als je guilty pleasure hihi. ;)

    BeantwoordenVerwijderen