dinsdag 19 juli 2011

Handwriting.

Jaja, zelfs na de 30 days challenge zijn jullie nog niet van me af! haha. Deze keer een blog over mijn handschrift. Ik ben getagged door Lianda [geen flauw idee hoe dat allemaal gaat enzo, want .. nou ja, dat weet ik nog niet, haha], maar het idee was dat ik nu dezelfde vragen ging beantwoorden, dus bij deze!

1. Wat is je naam?
2. Wat is de naam van je blog? [ik maak nooit weer zo'n lange link, pfff!]
3. Schrijf “The quick brown fox jumps over the lazy dog.”
4. Favoriete quote?
5. Je favoriete liedje?
6. Je favoriete artiest?
7. Nog iets wat je wilt zeggen?
8. Tag 3 tot 5 andere mensen.

& of course, mijn handschrift!


Even tussendoor; ik heb van kleins af aan mijn pen altijd al verkeerd vast als ik schrijf .. & ik kan er niets aan doen, het wil gewoon niet anders :') Maar vandaar het antwoord op vraag 7, haha!
Om meteen naar de blogs van de meiden te gaan die ik getagged heb & te kijken hoe hun handschrift eruit ziet, óf gewoon om te kijken wat er zich in hun leven afspeelt; Anouk, Larissa & Chantal! :)

ps. Of 'lamme hand' een goed Nederlands zinnetje is? Ik weet het niet. Ik ben zo Fries als het maar kan, dus excuse me, als dat Fries blijkt te zijn, haha! :)

1 opmerking:

  1. OOOOH I'M WITH YOU ON THIS THING.
    Ik hou m'n pen ook altijd verkeerd vast. Heb ook een ienie-mini (?) eeltknobbeltje op m'n linker-middelvinger. Haha.

    I like your handschrift and bedankt dat je me eraan herinnerd dat ik getagd ben door Laura (of was het Linda?) en dit dus ook nog moet doen!

    BeantwoordenVerwijderen