vrijdag 15 juli 2011

Day 30 / Your Favorite Song At This Time Last Year

Mijn favoriete nummer, deze tijd, maar dan vorig jaar .. Vorig jaar? Hallo? Ik weet niet meer wat ik vorig jaar rond deze tijd luisterde, maar ik gok dat het één van Nick & Simon is geweest. Maar dat weet ik ook niet zeker, want ik heb een geheugen als een zeef, en ook al ken ik veel liedjes nog, wanneer ik ze draaide .. ik weet het niet.

Aangezien ik nu voor Nick &Simon kies, en ik niet zo goed meer weet welk nummer ik dan draaide, ga ik voor eentje die nog niet in deze blogs is voor gekomen, maar waarvan ik vind dat hij toch een plekje verdient.

Door jou,
Heb ik weer mezelf gevonden,
Jij wijst de weg ..
Door jou,
Ben ik weer mezelf geworden ..
Wilde al die tijd een ander zijn ..
Door jou zie ik mij .. '
Nick&Simon / Door jou


Dit is, en zal altijd één van mijn favoriete nummers blijven.

ps. Dit was de laatste blog! Zal ik verder gaan [niet op tijd, want dan komt het niet goed, haha], of zal ik het hierbij laten? Let me know!



1 opmerking: